Om Easton Golf

Easton Golf är en av de ledande golfresearrangörerna på den svenska marknaden. Företaget bildades 1993 och har sitt säte i Åhus och Malmö. Huvudinriktningen är golfresor till Medelhavsområdet med Turkiet och Tunisien som största resmål. Easton Golf skapar golfresor du minns med ett leende! Mer information om företaget och resmålen finner du på www.eastongolf.se.

tel:  044-24 70 05 / e-post : info@eastongolf.se

2 kommentarer till Om Easton Golf

  1. Anita o Tell Åke dahllöf skriver:

    Kom just hem från en vecka i Tunisien, hotel Alhambra i Port el Kantaoui. Fint väder, bra banor och goda golfarrangemeng. Däremot:
    1. Hur kan golfvärd sälja liten vattenflaska vid ankomst mitt i natten efter kaotisk flygning för överpriset 10 kr. Literpriset i supermarché ca 1/3 därav. Allt annat än gratis är en skandal för varumärket Easton!
    2. Maten var inte så tokig på hotellet och det var suveränt att man kunde ta med sig lunchmacka till banan, men på planet var maten praktiskt taget oätbar..
    3. Den karta som hotellet tillhandahöll över anläggningen och dess omgivningar var i princip oläslig, saknade anvisning om gångvägen till golfbanan och strand samt kunde ha haft litet färg t.ex på poolerna. Dessutom borde den varit tryckt på baksidan av infon om golfveckan.
    Det hela underlättdes inte av helt undermålig skyltning av gångvägar till strand resp. bana.
    4. Spa:t var luxuöst, men saknade bastu. Hammam kunde ersatt, men personalen var relativt ointresserad.
    5. Värdarna rekommenderade en lokal, svensktalande, guide för spelfria dagen, för att hjälpa oss se litet av Sousse. Tyvärr var det mest bondfångeri för försäljning av mattor och läder; vi hade väntat oss historik och kultur.

    Mvh/Tell Åke o Anita Dahllöf (3 ggr med Easton)

    • eastongolf skriver:

      Hej Åke & Anita,

      Tack för er kommentar! Er feedback är väldigt viktig för oss och hjälper oss att bli bättre, så vi uppskattar att ni tar er tid och skriver ner detta. Om ni inte redan fått en kundutvärdering från oss, så lär den komma till er inom kort. Jag ska vidarebefordra era synpunkter till min kollega Sara Nilsson som är kvalitetschef hos oss och som arbetar med att våra resenärer alltid ska vara nöjd med sina resor!

      Bästa hälsningar
      Sara Sonesson, ansvarig för Eastonbloggen

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s